טיפול במזותרפיה

טיפול במזותרפיה הינו טיפול המבוסס על עידוד וצמיחה של תאים חדשים בעור הפנים. עידוד התחדשות התאים מבוצע באמצעות הרס התאים ה"ישנים" באמצעות מכשיר המזותרפיה (ללא הזרקות). 

מכשיר המזותרפיה הינו בעל מחטים זעירות המקנה אפשרות של חדירה הדרגתית לשכבות השונות של עור הפנים. המחטים הזעירות "פוצעות" את השכבה העליונה של העור ובכך נגרם גירוי מקומי, הגירוי הזה מניע לתהליך חידוש העור ומעודד אותו ליצירת קולגן, המעניק את האלסטיות והמיצוק לעור הפנים

תוכן עניינים

באילו מקרים מתאים טיפול מזותרפיה?

טיפול במזותרפיה מתאים לאנשים הסובלים מצלקות פוסט אקנה, לחטטים, לנקבוביות פעורות, לטשטוש הקמטים העמוקים של העור ושיפור האלסטיות והטקסטורה. טיפול במזותרפיה מתאים למי שמרגיש שהעור שלו עייף, אפרורי, חסר חיים והיה רוצה להחיות אותו מחדש ולשפר את נראות עור הפנים.  

מהו אופן הטיפול במזותרפיה?

על מנת להגיע לתוצאות טובות, יש לבצע סדרת טיפולים, אורך סדרת הטיפולים נקבע בעיקר לפי הצורך, למשל: טיפול בצלקות עמוקות יימשך יותר זמן, מאשר טיפול בקמטים או בנקבוביות פעורות. 

הטיפול במזותרפיה הינו הטיפול היעיל ביותר לשיפור מרקם העור, לטשטוש קמטים, חטטים ולשיפור סימני הגיל. את התוצאות רואים כבר מהטיפול הראשון. קבעו תור עוד היום בקלניקה "סינדרלה היופי שבך" ותוכלו לקבל טיפול באמצעות צוות מקצועי ומיומן שיבצע עבורכם את הטיפול במזותרפיה. 

קראו עוד על טיפול במזותרפיה